Best Hiking Boots Women - 35 مدل بهترین کفش کوهنوردی زنانه ارزان (نقد و بررسی) در سال 2021

آلبا اسپورت : تحقیقات بارها و بارها ثابت کرده‌اند که پیاده‌روی تا چه اندازه‌ای برای سلامت جسم و ذهن مفید است. رفتن به طبیعت و استنشاق هوای تازه و فعال بودن دو کاری است که عمل به آن با توجه به سبک‌زندگی شلوغ و پر دغدغه ما دشوار است اما هنگامی که پا به طبیعت بگذارید هرگز پشیمان نخواهید شد. با خرید کفش کوهنوردی راحت و حامی، قطعاً از پیاده‌روی لذت خواهید برد.

کوهنوردی فشار زیادی به زانو و پا وارد می‌کند و اگر برای چندین ساعت پیاده‌روی کنید متوجه خواهید شد که کجا کفش‌های شما چندان مناسب این کار نیستند. برای کمک به یافتن کفش کوهنوردی ایده‌آل، محصولات فروشگاه‌های اینترنتی «آمازون»، «جان لوئیس» و دیگر فروشگاه‌ها و همچنین نیازهای طبیعت‌گردها را بررسی کردیم تا بهترین گزینه‌های موجود را بیابیم.

به مدت 7 سال ، متخصصان ما بهترین چکمه های کوهنوردی را برای زنان آزمایش کرده اند. با تحقیق عمیق روی بیش از 25 مدل ، ما 20 گزینه خاص و تک جنسیتی زن را برای مقایسه هم در کنار یکدیگر انتخاب کردیم. آزمایش های ما ما را به کوه ها در مکان های مختلف در سراسر جهان رساند. ما وقت خود را صرف لکه برداری از صفحات گرانیت ، لگد زدن به آبشارهای یخ زده و مقایسه پیچیده ویژگیهای اصلی عملکرد برای تعیین تفاوتهای عمده کردیم. بعد از ماه ها آزمایش زیاد در این زمینه ، ما با استفاده از معیارهای کلیدی ، هر بوت را ارزیابی می کنیم تا یک امتیاز بدست آوریم. با استفاده از این ، ما بهترین توصیه های بی طرفانه را برای کمک به شما در یافتن یک بوت جامد ارائه می دهیم که در سردترین و پرماجرا ترین روزهای زمستان عملکرد خوبی داشته باشد.

بهترین چکمه های کوهنوردی زنان به طور کلی
La Sportiva Nepal Cube GTX - زنانه
La Sportiva Nepal Cube GTX - زنانه    جایزه انتخاب سردبیران

599.00 دلار
در Backcountry
آن را ببینید
مشاهده همه قیمتها (3 مورد پیدا شد)

با دوام ، با پشتیبانی کافی از مچ پا
مرواریدهای قفل کننده توری
فوق العاده گرم و ضد آب
توانایی کوهنوردی خوب
بالای قسمت برخی از تسترها را گاز بگیرید
سول برف را جمع می کند
بدون حلقه کششی
لا اسپورتیوا نپال مکعب GTX - زنان به راحتی پیش رو در آزمایش های ما کشیده شده است. گرچه سنگین ترین صندوق عقب در بررسی است ، اما بالاترین عملکرد کوهنوردی را در بین چکمه ها دارد. این یک صندوق عقب ، بادوام است که عایق بندی شده و کاملاً ضد آب است و دارای روکش های توری چرمی و روکش فلزی است. این سیستم دارای پیچیده ترین سیستم اتصال بند از چکمه هایی است که ما ارزیابی کردیم ، به فرد اجازه می دهد تا تنگی و تناسب را تنظیم کند ، در حالی که قفل پاشنه عالی را برای یخ نوردی تند و اشاره به جلو فراهم می کند. این چکمه برای یخ نوردی ، کوهنوردی مختلط و کوهنوردی عمل می کند.

بررسی را بخوانید: La Sportiva Nepal Cube GTX - زنان

بهترین برای دوام تابستان
La Sportiva Trango Alp Evo GTX - زنانه
La Sportiva Trango Alp Evo GTX - زنانه    جایزه برتر انتخاب

لیست 395 دلار
فهرست قیمت
آن را ببینید
با دوام
بیان عالی
کمی گرمتر
سنگین تر
نه برای یخ نوردی
با کرامپون های مرحله ای نمی توان استفاده کرد
Trango Alp یک چکمه کوهنوردی تابستانی بسیار بادوام است. بیشتر از چرم ساخته شده است که دوام آن را بهبود می بخشد و همچنین کمی گرما را به یک کفش کوهنوردی تابستانی غیر عایق بندی نشده اضافه می کند. این ممکن است بسته به کاربردهای شما یک طرفدار یا موافق باشد ، اما ما به خاطر توانایی کشش در فصل تابستان و استفاده از یک جفت چکمه سبک تر برای بیشتر سال دوست داشتیم. این چرم همچنین هنگام پیاده روی و کوهنوردی حسی نرم و نرم ایجاد می کند ، با هر حرکتی نرم و نرم خم می شود و یک جعبه انگشت پا راحت تری را در مسیر دنبال می کند. ساقه جزئی با ایجاد انعطاف پذیری در انگشت پا ، لک زدن و لبه زدن بسیار عالی را تضمین می کند ، که مهارت و مهارت را در عملکرد پا افزایش می دهد.

Alp برای برف بهینه نشده است و به هیچ وجه برای یخ نوردی طراحی نشده است. این انگشت دارای انگشت گرد است ، بنابراین نمی توان از آن با چکمه های یخی نوردی مرحله ای که دارای ضمانت انگشتان پا هستند استفاده کرد. (این انگشت صاف و گرد آن را برای سنگ نوردی بسیار بهتر می کند). ساقه جزئی همچنین به این معنی است که به راحتی نمی توان پله های صاف را در برف شیب دار لگد زد - اما به آن مقداری چرخان رو به جلو می دهد تا پیاده روی و سیال را بسیار روانتر کند. چرم همچنین در مقایسه با مکعب های ترانگو وزن کمی اضافه می کند. به طور کلی ، به دلیل بهبود راحتی و مهارت بالا رفتن از یک صندوق چرمی و همچنین دوام عالی ، احساس کردیم این کاملاً ارزشش را دارد.

بررسی را بخوانید: La Sportiva Trango Alp - زنان

بهترین حالت برای سه فصل سبک وزن
La Sportiva Trango Cube GTX - زنانه
La Sportiva Trango Cube GTX - زنانه    جایزه برتر انتخاب

399.00 دلار
در آمازون
آن را ببینید
سبک وزن
توانایی لبه / صعود باور نکردنی
هنگام پیاده روی راحت و انعطاف پذیر است
زبان شکم خیز به خوبی سفت می شود
بهترین چکمه کاملاً یخ نوردی نیست
با دوام کمتر
La Sportiva Trango Cube GTX - زنان اگرچه برای کوهنوردی عمودی مناسب نیست ، یک چکمه برتر آلپ سه فصل است که در پیاده روی و صخره نوردی بسیار عالی عمل می کند. فوق العاده سبک و سبک است و به کوهنورد اجازه می دهد تا از زمین های برفی و سنگلاخی سبک و سریع حرکت کند. بدون شک کفش بهترین مکان برای تمرکز بر روی سبک وزن بودن است - فقط به این فکر کنید که هر بار هر پا را در مسیر قله بلند می کنید و ناگهان تراشیدن چند اونس پس انداز بسیار مهمتری می شود.

Cube یک متخصص سبک وزن است ، اما دوام آن هزینه زیادی دارد. این امر آن را برای مأموریت های سریع و سبک شما به یک "ارسال" عالی تبدیل می کند ، اما ممکن است بهترین انتخاب شما برای سفرهای منظم در زمین های ناهموار نباشد. اگر یک چکمه دارید ، این کفش به دلیل سبک بودن ، احساس کفش تنیس دوست داشتنی است و بدن شما در پایان یک روز طولانی از شما تشکر می کند.

بررسی را بخوانید: La Sportiva Trango Cube GTX - زنانه

بهترین حالت برای کوهنوردی در ارتفاعات بالا
لا اسپورتیوا سپنتیک
لا اسپورتیوا سپنتیک    جایزه برتر انتخاب

775.00 دلار
در Backcountry
آن را ببینید
مشاهده همه قیمتها (2 مورد پیدا شد)

بسیار گرم
نور برای آنچه آنها هستند
مهارت عالی کوهنوردی
برای استفاده طولانی در مسیرهای دنباله دار یا صخره ای با دوام نیست
ضد آب نیست
Spantik از La Sportiva یک چکمه کوهنوردی آلپ در ارتفاع بالا است. مخصوصاً برای وزن بسیار گرم است. راحت و نرم است. صندوق عقب مهارت کافی را دارد تا در مسیرهای صخره ای آلپ آلاینده دقیق احساس شود و در صعودهای یخی تند به شما اطمینان دهد. طراحی دو بوت گرما را به شما می افزاید اما به شما این امکان را می دهد که بوت داخلی را بیرون بیاورید و آن را یک شب در چادر یا کیسه خواب گرم و خشک نگه دارید.

Spantik ضد آب نیست ، که برای برخی از صعودها - یا آب و هوا مناسب نیست. ما خوشحالیم که می توانیم صندوق عقب را بیرون بکشیم و روند خشک شدن را تسریع کنیم ، اما هنگامی که آفتاب به یخچال هایی که برای رسیدن به ارتفاعات بالاتر از آن رد می شویم خیره می شود ، این می تواند یک آزمایش سخت و آزار دهنده باشد. Spantiks همچنین برای استفاده از زمین های صخره ای یا استفاده از مسیرهای طولانی بهینه نیست و اگرچه عملکرد بسیار خوبی دارند اما دوام آن از استفاده طولانی مدت در زمین خشک رنج می برد. جام پاشنه کمی بزرگتر از پاشنه کوهنورد زن متوسط ​​است ، به این معنی که بعضی از خانمهای بررسی کننده ما هنگام یخ نوردی و پیاده روی کمی پاشنه بلند می کنند. با این حال ، به طور کلی ، این یک بوت عالی است که بسیاری از ویژگی های خوب را برای زنان کوهنورد ارائه می دهد.

ویژگی هایی که بیشتر مورد توجه خانم های بازبینی کننده ما قرار گرفت ، سبک بودن و انعطاف پذیری صندوق عقب بود. ما می دانیم که بهتر است وزن بسته را به عنوان یک درصد از وزن بدن به جای یک عدد خام در نظر بگیریم - این بدان معنی است که کوهنوردان کوچکتر برای حمل یک بسته 50 پوندی باید قوی تر باشند زیرا ممکن است تقریبا نیمی از وزن آنها باشد وزن بدن - اما برای یک کوهنورد بزرگتر ، این درصد کمتری از وزن بدن خواهد بود که باعث بهبود کارایی (با فرض کوهنوردان متناسب) می شود. مشاهدات حکایت دیگر ما ، این بود که انعطاف پذیری باعث بهبود راحتی و حرکت اقتصادی می شود. ما فکر می کنیم این به این دلیل است که چکمه ها اغلب از نظر اندازه کوچک می شوند اما مواد استفاده شده یکسان هستند ، بنابراین برای اندازه کوچکتر ، این امر می تواند بوت را به نسبت متناسب تر کند. Spantik به خوبی بیان و انعطاف پذیر است ، و ما متوجه شدیم.

بررسی را بخوانید: La Sportiva Spantik

لوک نزدیک قله کوه معبد.  آلبرتا ، کانادا.
لوک نزدیک قله کوه معبد. آلبرتا ، کانادا.
عکس: ایان مک النی

چرا باید به ما اعتماد کنید
تیم کوهنوردان زن بد ما توسط لیرا پیروتی هدایت می شود. وی به عنوان یک راهنمای معتبر AMGA و راک ، بیشتر وقت خود را صرف قله های کوه و سفر به سراسر جهان می کند. با قله هایی که از پاتاگونیا به آلاسکا بالا می روند ، بیش از یک دهه است که ماجراجویی می کند و از دیوارهای صخره ای بلند و دامنه های شیب دار برف بالا می رود. او با اشتیاق و تعهد برای قدم زدن در کوهستان ، یک آزمایش عالی و بازخورد در مورد چکمه های کوهنوردی زنان است.

با سفر به سراسر دنیا ، ما گزینه های مختلفی را برای چکمه کوهنوردی بررسی کرده ایم. ما آنها را از طریق "چیزهای" ماجراجویی بر روی یخ ، سنگ و برف استفاده کرده ایم. ما در همان روز با تیمی از زنان چکمه های کنار هم پوشیدیم. ما از ویژگی های مختلف زمین عبور کردیم ، هر کدام را با یک جفت کرامپون لکه زدیم و امتحان کردیم. با یک رویکرد بی طرفانه ، ما به هر جفت چکمه عینی نگاه می کنیم و بهترین پیشنهادات خود را برای ماجراجویی زمستانی بعدی شما ارائه می دهیم.

مرتبط: چگونه چکمه های کوهنوردی را برای زنان آزمایش کردیم
برای بزرگنمایی کلیک کنید    برای بزرگنمایی کلیک کنید    برای بزرگنمایی کلیک کنید

تجزیه و تحلیل و نتایج آزمون
یافتن یک چکمه مناسب کوهنوردی می تواند مشکل باشد. بسته به اهداف ، شکل پا و بودجه شما ، جستجوی بوت ایده آل می تواند کمی حفاری کند. در این بررسی ، ما برترین مدل های زن موجود در بازار را مقایسه کرده ایم و برخی از چکمه های تک جنسیتی را که از دیدگاه زنانه آزمایش شده اند ، شامل می شود.

وزن
وزن کفش شما یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. به همین دلیل ، اولین معیار تست ماست. همانطور که در بررسی چکمه های پیاده روی خود ذکر کردیم ، یک پوند روی پای شما معادل حمل تقریباً 5 پوند به پشت است ، زیرا برای بالا رفتن از کوه باید مرتباً پایتان را بلند کنید (در حالی که کوله پشتی در آن کم و بیش در جای خود می ماند).

در طی چندین مایل پیاده روی ، این امر به تلاش و فشار بیشتر بر روی بدن شما می افزاید. بنابراین ، فندک هر زمان ممکن باشد بهتر است - به شرطی که برای گرما و محافظت هزینه ای نداشته باشد. زنان - سبک ترین بوت در این بررسی 3 فصل لا اسپورتیوا ترانگو مکعب GTX است که تنها یک ¾ ساق به جای یک ساقه تمام طول، ندارد پا جلو چاک دار، و بالاسری، همه از آن در صرفه جویی وزن. این چکمه ها برای هر بوت 21.9 اونس و برای اندازه 39.5 هستند. سبک بودن این صندوق عقب ، آنها را برای رویکردهای طولانی در مسیرهای پیاده روی ، تالوس و حتی در برف های سفت و سخت و در صخره های آلپ بسیار عالی می کند - اما برای یخ نوردی عمودی ، مسیرهای طولانی برف یا صعودهای زمستانی طراحی نشده اند. چکمه های کاملاً سخت همه وزن بیشتری دارند.

گرما
همه چکمه های کوهنوردی نوعی عایق دارند اما بعضی از آنها گرمتر از سایرین هستند. این تابعی از مقدار و نوع عایق مورد استفاده است ، اما همچنین از شکل و طرح آن نیز تشکیل شده است - کمی تکان دادن اتاق در انگشتان پا به شما کمک می کند تا آنها را گرم نگه دارید. ما گرمترین را Scarpa Mont Blanc Pro GTX - زنان و Sportiva Nepal Cube GTX یافتیم. روکش آستر کفش راحتی عایق بندی شده Gore-Tex ، ضد آب و عایق بندی شده است تا از پاهای شما در شرایط زمستانی محافظت کند.

یخ نوردی در Spantiks بسیار لذت بخش است.
یخ نوردی در Spantiks بسیار لذت بخش است.
عکس: کریستین بنت

کاف کش کش مانند و کشدار روی نپال به گرم شدن آب کمک می کند و قسمت بیشتری از مچ پا را محافظت می کند. برای گزینه های بوت گرمتر نیز ، از بهترین بوت دوبل ، La Sportiva Spantik یا نسخه unisex از یک بوت سوپ گیتر ، مانند La Sportiva Batura 2.0 GTX ، دیدن کنید . ما با نسبت گرما به وزن Spantik تحت تأثیر قرار گرفتیم و این مورد را برای خانم هایی که در ارتفاعات بالا یا در مکان های سرد کوهنوردی می کنند بسیار توصیه می کنیم.

مقاومت آب
چندین بوت زنانه که بررسی کردیم ، دارای آسترهای Gore-Tex ضد آب هستند. این باعث می شود که آب از بدن خارج شود و هنوز مقدار متوسطی از تعریق از بین می رود تا پاهای شما از تعریق داخل بدن خیس نشوند. سایر ویژگی ها مانند چرم آغشته به سیلیکون روی مکعب های نپال آب را از بیرون دفع می کند - پاهای شما را تا حد ممکن خشک نگه می دارد.

پس از مدت طولانی تحت برف و رطوبت ، سرما و آب می تواند ...
پس از مدت طولانی تحت برف و رطوبت ، سرما و آب می توانند در بالای پا در Scarpa Mont Blanc کمی نشت کنند.
عکس: مک کنزی لانگ

برای محافظت بیشتر از رطوبت ، نسخه های unisex چکمه های فوق العاده گتر مانند La Sportiva Batura را بررسی کنید . این نوع چکمه ها دارای یک گتر بیرونی دائمی متصل هستند که یک لایه محافظ دوم به صندوق عقب می دهد. علاوه بر این ، بندها معمولاً خشک می شوند و با ایمنی با زیپ ضد آب در زیر گتر فرو می روند.

Trango Alp ، یک چکمه کوهنوردی تابستانی عالی که می تواند ...
Trango Alp ، یک چکمه کوهنوردی تابستانی عالی است که می تواند با گرمای بیشتر قسمت فوقانی چرم ، فصل را کمی طولانی کند و همچنان شما را در تبار گرم ، گرم و ظهر خشک نگه دارد.
عکس: اسپنسر لپتیک

Trango Alp یک ستاره تمام عیار در این رده بود. قسمت فوقانی از چرم Idro-Perwanger® با تزریق SubSkin ساخته شده است که نیاز به درزهای خارجی را از بین می برد و ضد آب بودن محصول را تضمین می کند. اگر این کافی نیست ، توسط یک بوش Gore-Tex Performance Comfort پشتیبان تهیه می شود. در مرطوب چالش برانگیز اقیانوس آرام ، ما دوام و ضد آب بودن این چکمه ها را دوست داریم.

توانایی سنگ نوردی
چابک ترین چکمه های درگیری روی سنگ ، چکمه های ترانگو از Sportiva بودند: Trango Alp و Trango Cube GTX . با طراحی انگشتان پا با انعطاف پذیری و حساسیت بیشتری ، و (به دلیل نداشتن جیب پنجه انگشتی دستگیره و ساق بلند به طول 3/4) ، این چکمه ها هم لبه دارند و هم بطور شگفت آوری برای چکمه ها لکه می زنند.

Alp Trango در مسیرهای صخره ای آلپ مانند یک رویا لکه و لبه می زند.
Alp Trango در مسیرهای صخره ای آلپ مانند یک رویا لکه و لبه می زند.
عکس: لیرا پیروتی

سه چکمه کاملاً سفت و سخت دیگر همگی دارای کفی های لاستیکی Vibram برای چسباندن بیشتر به سنگ هستند. دامنه حرکتی که توسط کاف مچ پا قابل انعطاف در نپال مکعب GTX مجاز است ، تقلا را در یک چکمه قابل قبول انجام می دهد. این چکمه های کاملاً عایق بندی شده و کاملاً لبه دار همچنان لبه را نگه می دارند ، به شرطی که کمی بیشتر به زاویه نگه داشتن پای خود توجه کنید.

راپل یک قدم سنگ در رویکرد به Paso Superior در ...
در حالی که Scarpa Mont Blanc را پوشیده بود ، یک قدم سنگین را برای رسیدن به Paso Superior در ماسف Chalten ، پاتاگونیا ، هجوم می داد. زیره ویبرام به خوبی سنگ را گرفته است.
عکس: جیسون کو

توانایی صعود روی یخ
سیستم lacing La Sportiva Nepal Evo.  به قفل توری مخصوص توجه کنید ...
سیستم lacing La Sportiva Nepal Evo. توجه داشته باشید که توری مخصوص قفل توری 5 ام است. این ویژگی شگفت انگیز به شما این امکان را می دهد که ابتدا بندهای زیرین را در قسمت محکم پا محکم کرده ، در آن را قفل کنید و سپس قسمت بالایی بند را بند کنید.
عکس: مک کنزی لانگ
دو ویژگی اصلی این امکان را برای یک بوت فراهم می کند تا از یخ به خوبی صعود کند: یک کف سفت ، ساپورت (که هر بوت تمام لنگه آن را فراهم می کند) و قفل پاشنه کافی (که اغلب تابعی از سیستم لنج است). در حالت ایده آل ، پاشنه شما بدون اینکه از پشت بلند شود یا به جلو بلغزد ، محکم در جای خود قرار می گیرد. اینجاست که متوجه تفاوت مدل های چکمه و یکی از مهمترین تفاوت های کفش زنانه و مردانه شدیم.

هنگام مقایسه مونت بلانز و مکعب های نپال ، نپال ها در سیستم توری می درخشند ، که با اطمینان پاشنه را پایین نگه می دارد ، اما مونت بلان کوتاه است. به نظر می رسد که آنها تقلید از نپال ها هستند ، یک حلقه توری بند دار در بالای یک بند توری فلزی دارند ، جایی که نپال یک حلقه تار در بالای قفل توری فلزی دارد.

سیستم لنج آزار دهنده در Scarpa Mont Blanc.  به چهارم توجه داشته باشید ...
سیستم لنج آزار دهنده در Scarpa Mont Blanc. توجه داشته باشید که چهارمین حلقه توری از بالا ، روبان است و در زیر آن یک توری باز فلزی باز وجود دارد. وقتی بند از بند توری پایین خارج می شود ، به دلیل حلقه وب بندی تعویض آن سخت است.
عکس: مک کنزی لانگ
در نپال ، این ویژگی پایین بوت و قسمت بالای بوت را به طور جداگانه محکم می کند ، که متناسب و پشتیبانی را سفارشی می کند. در مقابل ، Mont Blancs به جای یک قطعه قفل ، یک بند توری باز دارد. این منجر به باز شدن بندها از صید می شود اما توسط حلقه تورب بالای آن منقبض می شود. این امکان سفارشی سازی اضافی را فراهم نمی کند ، اما در واقع بسیار آزار دهنده است و همچنین به شما اجازه می دهد تا پاشنه به جای ماندن در محل امن ، به سمت بالا بلغزد. در صورت بیرون آمدن توری ، راهی برای تعمیر آن با دستکش وجود ندارد ، بنابراین باید دستکش های خود را بردارید تا با بندها ، که به سختی کافی سفت می شوند ، کمانچه بزنید.

ما نپال ها را بهترین چکمه برای صعود به یخ عمودی دانستیم. Scarpa Mont Blancs از آنجایی که زیره کاملاً سفت و سختی دارند نیز از قافله عقب نیستند. Trango Alp و Cube GTX چکمه های سه فصلی با 3/4 ساق پا و بدون پنجه هستند ، بنابراین برای یخ نوردی عمودی مناسب نیستند.

برای مناطق سردسیری غیرمعمول ممکن است یک بوت گرمتر هم بخواهید. ما چکمه های عایق یکپارچه مانند نپال را برای یخ نوردی ترجیح می دهیم ، به دلیل وزن کم و حجم زیاد (و در نتیجه افزایش مهارت و همچنین اقتصاد حرکتی) ، اما اگر شما به یک صندوق عقب مضاعف نیاز دارید ، Spantik به طور شگفت انگیزی خوب عمل می کند. پاشنه پا برای بسیاری از زنان ما که از یخ در آن بالا می روند کمی بزرگ بود ، اما برای یخ های متوسط ​​یا آسان ، می توانند کافی باشند. یکی دیگر از موارد مورد بحث La Sportiva Batura است که برخی از خانم ها آن را دوست دارند .

توانایی پیاده روی
La Sportiva Nepal Evo (چپ) و Scarpa Mont Blanc.  این است...
La Sportiva Nepal Evo (چپ) و Scarpa Mont Blanc. جالب است بدانید که نپال اندازه 40 و MB 40.5 است ، اما طول تنها آنها تقریباً یکسان است. نپال دارای یک پاشنه شکاف عمیق تر بر روی کف است که کشش سرازیری بهتری را فراهم می کند
عکس: مک کنزی لانگ
توانایی پیاده روی یک چکمه کوه نوردی کوهنورد با تکون دهی بسیار بهبود می یابد. زیره راکشدار حرکت طبیعی تر را تشویق می کند و در ترکیب با یک کاف انعطاف پذیر برای دامنه حرکتی ، می توانید تا حدودی طبیعی راه بروید. تمام چکمه های ساق بلند کامل در این بررسی دارای درجاتی از درجه چرخش کف است که به شما امکان می دهد تا راحت تر از پاشنه پا تا هنگام پیاده روی بپیچید (در برف ، این اهمیت کمتری دارد ، زیرا شما می خواهید بتوانید صاف و پایدار ضربه بزنید سکوها در برف برای قدم برداشتن).

جای تعجب نیست که ، بهترین چکمه ها برای پیاده روی ، چکمه هایی هستند که فقط یک ساقه جزئی به جای ساق بلند دارند ، زیرا اینها باعث می شوند هنگام راه رفتن بتوانید جلوی پا را بگیرید. Trango Alp و Trango Cube GTX نمونه ای عالی از این نوع صندوق عقب هستند ، و به گونه ای طراحی شده اند که تعادل بهتری برای اولویت های کوهنوردی تابستان شما هستند: در مسیرهای پیاده روی ، تالوس و صخره ها بسیار راحت ترند ، اما برای برف های شیب دار بسیار مناسب نیست و یخ

پیاده روی در مسیرهای پیاده روی هنوز برای ترانگو یک کار کاملاً معقول و منطقی بود ...
پیاده روی در مسیرهای پیاده روی هنوز یک قایق کوهنوردی تابستانی Trango Alp کاملاً منطقی بود.
عکس: لیرا پیروتی

یکی دیگر از عوامل موثر بر توانایی پیاده روی ، ارتفاع پاشنه کف پا است. La Sportiva از "سیستم ترمز ضربه ای" بر روی مکعب های نپال استفاده می کند ، که در اصل یک پاشنه بلند طراحی شده برای صخره ها ، خاک و برف است که هنگام پیاده روی در سراشیبی می روید تا از سر خوردن شما جلوگیری کند. این امر باعث افزایش و کشش بیشتر به نزولات می شود. نپال از بین چکمه هایی که بررسی کردیم دارای عمیق ترین پاشنه بریده شده است و Trango Cube GTX کوتاه ترین شکاف را در پاشنه دارد.

ماندگاری
با دوام ترین جفت هایی که آزمایش کردیم La Sportiva Nepal Cube GTX و La Sportiva Trango Alp بودند. این چکمه ها با داشتن بالاتنه چرمی ، زیره قابل اعتماد ویبرام ، و تکه های توری فلزی ، به گونه ای طراحی شده اند که اسب های کاری شما در کوهنوردی و کوهنوردی باشند.

تنها مسئله دوام مورد توجه ما این بود که پلاستیک یکی از جوشهای انگشتان پا نپال شروع به کمی لایه لایه شدن کرد. Scarpa Mont Blancs نیز یک چکمه تمام چرمی است که دارای طول عمر بالایی است. کم دوام ترین مدل ، Trango Cube GTX سبک وزن است که دارای یک رویه مصنوعی و پارچه ای است که زودتر از چرم کامل فرسوده می شود. Cubes بهترین حالت برای شما در انجام ماموریت های سریع و سبک است.

در شرف عبور از یخچال طبیعی برای رسیدن به تورس در پاتاگونیا در حالی که ...
در حالی که La Sportiva Trango S Evo را با کرامپون های بند دار پوشیده اید ، قصد عبور از یخچال طبیعی را برای رسیدن به تورس در پاتاگونیا دارید. Cerro Torre در پس زمینه بلند می شود.
عکس: لوک لیدیارد
نتیجه
یافتن یک جفت چکمه کوهنوردی مناسب برای نیازهای شما دشوار است. ما برای کمک به شما در مقایسه گزینه های موجود و تصمیم گیری آگاهانه هنگام خرید ، برخی از چکمه های کوهنوردی زنانه با بالاترین رتبه را آزمایش کردیم و برخی چکمه های تک جنسیت را که توسط زنان تست شده است ، قرار دادیم.